wtorek, 18 sierpnia 2015

Shaylen wita


SIEMA! Jestem Sheylen i będę pomagać Alfie w prowadzeniu stada.


Imię: Shaylen (czyt. Szajlin)

Wiek: 3 lata

Historia: Moja historia nie jest zbyt "epicka" :P Wcześniej żyłam na Cienistej Ziemi, ale kiedy trochę podrosłam, zostałam wygnana za nieposłuszeństwo wobec króla. Takie tam, nie chciało mi się chodzić na zbiorowe polowania, a kiedy to ja musiałam obejmować wartę i pilnować granic, to zwykle ucinałam sobie drzemkę gdzieś w wysokiej trawie xD Nie słuchałam jego przemówień, wykłócałam się, jak trzeba było coś zrobić... Moim zdaniem to raczej drobne wykroczenia, ale król wkurzył się porządnie i mnie wygnał. Nie było mi jakoś bardzo smutno z tego powodu, nawet się cieszyłam. Przez jakiś czas chodziłam tu i tam, nie zostając nigdzie na dłużej, chociaż chciałam znaleźć nowy dom.

Charakter: Jestem uparta, przekorna, trochę złośliwa, może nawet humorzasta. Lubię płatać innym różne psikusy, ale po to, żeby ich rozśmieszyć. Podobno mam niewyparzony język i niestety przez to przez cały czas pakuję się w różne kłopoty i bójki, ale akurat w biciu się na szczęście jestem dobra.

Mój e-mail: billiethebluecat@gmail.com


To tyle ;]  Pozdro dla Alfy i wszystkich, którzy chcą się zapisać do stada!






1 komentarz:

  1. Shaylen! Kurde, cieszę się, że udało nam się zgadać i założyć ten blog x) Tylko chyba musimy się jakoś zareklamować, żeby ludzie się zgłaszali... To kiedy piszemy jakieś opowiadanie? :]

    OdpowiedzUsuń