sobota, 22 sierpnia 2015

Powitajmy Moon

Hejka! Co słychać?:)
Obrazek jest autorstwa SickRogue, ja go tylko przerobiłam.
Imię: Moje prawdziwe imię to Magiana, ale zawsze przedstawiam się jako Moon i tak się do mnie zwracaj.
 

Wiek: Jeśli musisz wiedzieć, to powiem Ci, że jestem lwiątkiem i liczę sobie dokładnie 5 miesięcy.
 

Historia: Niezbyt wesoła, trzeba przyznać... Urodziłam się daleko stąd, na ziemi zwanej Księżycową Ziemią. Moja matka miała na imię Luna a ojca nie znałam. Od początku lwy ze stada mnie poniżały i pomiatały mną, bo byłam kremowa z dwukolorowymi oczami, a nie szara jak reszta stada. No i miałam dziwny znak na barku, co też było pretekstem do złego traktowania mnie. Wszyscy mówili, że przynoszę pecha. Wyjątkiem była moja mama. Ona mnie kochała i próbowała mnie chronić, przed okrucieństwem stada. Jednak gdy skończyłam cztery miesiące, zmarła. Następnego dnia, przywódca stada mnie wygnał. Odeszłam z Księżycowej Ziemi i od tąd błąkam się po świecie, starając się znaleźć swoje miejsce w jakimś stadzie.
 

Charakter: Zazwyczaj jestem zamyślona i melancholijna. Nigdy się nie bawię, bo nie potrafię. Na co dzień poważna ze mnie lwiczka, nieco zamyślona, i jakby smutna. Często rozmawiam sama z sobą albo z otaczającą mnie przyrodą, czy nawet wymyślonymi, niewidzialnymi przyjaciółmi. Czasem się śmieję, ale dosyć rzadko. Zazwyczaj zachowuję spokój i zimną krew, nawet w trudnych sytuacjach. Jestem dosyć dzielna, ale na widok szarego lwa lub lwicy wpadam w popłoch. Wszelkie konflikty staram się rozwiązać pokojowo. Lubię w nocy kłaść się w trawie i patrzeć w gwiazdy.
 

Inne:
- Posiadam coś, co nazywam Mocą Duchów. Ta moja magiczna moc polega na tym, że moja dusza czasami opuszcza ciało i wchodzi w ciało innego zwierzęcia lub rośliny. I wtedy czuję i myślę jak to zwierzę lub roślina.
- Na moim lewym barku znajduje się dziwny, brązowy symbol. Nie wiem, co on oznacza. Może Wy wiecie?

_______________________________________________________________ 

Mam nadzieję, że polubicie Moon;)

Kontakt do Autorki: Fanka Arabów! 1 - Howrse.

4 komentarze:

  1. Witaj Moon! Mam nadzieję, że będziesz dobrze czuć się w stadzie :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa;) Kiedy mogę napisać pierwsze opowiadanie fabularne?

      Usuń
    2. Ja też serdecznie witam i co do Twojego pytania: kiedy chcesz :) Każdy, kto napisze już notkę powitalną z opisem może zaczynać pisać. Uznałam, że na razie nie ma potrzeby wyznaczać żadnych kolejek, chyba że ktoś wspomnie coś w poście, itd. Więc czekamy na Twoje opowiadanie :)

      Usuń
  2. Fanki Arabów ! 1 napisz do koń1 mam mnóstwo Arabów ! Tak koń1 wyślij PW ;-) Pozdrawiam koń1

    OdpowiedzUsuń