wtorek, 13 października 2015

Wykład

-Nie wszyscy naraz. Najpierw pytanie Moon. Szamanie oczywiście  mieli więcej dzieci niż tylko pierworodny, lecz gdy młodsze lwiątka szamana dorastały i poznawał tajniki mocy wysyłano je by niosły pomoc innym stadom. Tylko nieliczni potomkowie szamanów nie dzieczycili mocy.
-Jaką moc posiadali szamani?-Przerwała mi Moon
-Zazwyczaj była to moc polegająca na przyzywaniu dusz przodków. -Nagle zobaczyłem, iż na twarzach mych przyjaciół.
-Co ja takiego powiedziałem?
-Posiadam dokładnie taką moc. Potrafię przyzywać duchy zmarłych.-Zaskoczyło mnie to lecz spróbowałem zachować spokój.
-Jest to możliwe. Musisz być potomkiem, któregoś z szamanów przybyłych na te ziemie. Lecz wracając do tematu. Jeśli chodzi o liczbę lwów w stadzie to nasze stado liczy parę setek. Tyran utrzymuje stado w ryzach dzięki paru lwom z mocami, którym to obiecał w zamian życie w luksusach. Bez obrazy ale z tego co się oriętuje to w mojim stadzie lwy z mocami są o wiele lepiej wyszkolone niż w tych okolicach. Na przykład ja jestem w stanie wywołać dokładną iluzję tego co widzę.-Tu stanąłem chwilę później stanęła przed nami dokładna kopia Moon.
-Łoł.-Wykrzyknęła Alfa-Jeżeli mamy sprostać wyzwaniu to musisz nas trochę podszkolić w wykorzystywaniu mocy.
 -Zajmę się tym jutro. Obiecuje.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz