wtorek, 6 października 2015

Hejka tu Kurudi!

Imię:Nazywam się Kurudi ale mów mi Tytan.

Wiek:4 lata

Historia: Urodziłem się na Ciernistej ziemi.To straszne i dziwne miejsce.Przeżyli tam tylko najtwardsi i najodważniejsi.Jak ja przeżyłem to nie mam pojęcia.Byłem sierotą więc wychowywałem się sam.Kradłem innym lwom pożywienie i podpatrywałem jak oni walczą i polują i tak się uczyłem.Nie byłem lubiany w ,,stadzie'' w którym ,,mieszkałem''.W końcu mało lwów jest czarnych tak jak ja.Gdy dorosłem opuściłem znienawidzone ziemię i ruszyłem w nieznane aż na krańce ziem i świata by udowodnić wszystkim,że nawet taki odmieniec jak ja jest czegoś wart.W końcu trafiłem tutaj.

Rodzina:Nie żyje/NN

Charakter: Jestem zły i mściwy.I tak...nie wstydzę się tego.Potrafię szybko zadać ciosy.Sprytu i  siły też mi nie brakuje.Widzę dobrze w ciemności.Jestem nieufny i mam mordercze uosobienie.Często się gniewam i zabijam tych którzy minie jakoś zdenerwowali.Tajemniczy,złowrogi i morderczy.Dużo lwów się mnie boi.

--------------------------
No  wreszcie napisałam.Idealnie nie jest ale chyba może być :)

1 komentarz: