czwartek, 1 października 2015

Pytanie od Alfy

Hej, tu Alfa... Przepraszam za tak długą nieobecność. Widzę, że blog stanął w martwym punkcie... Głównie z mojej winy, jako administrator powinnam tu często zaglądać. Nie wiem, czy blog jest po prostu "zawieszony", czy "opuszczony"... Rozumiem, że nie będziemy pisać dzień w dzień, bo mało kto  ma na to czas, są inne obowiązki, itd. Ale muszę zapytać - czy chcecie, żeby stado dalej istniało? Moim zdaniem można by jakoś je odratować, bo mamy sporo autorów, ale jeśli nie macie czasu itd. to chyba będę musiała je zamknąć... Jestem jak najbardziej za tym, żeby dalej pisać, no ale pytam teraz Was...
 Mimo wszystko widziałam nowe zgłoszenie i wysłałam zaproszenie dla Poke Pichu (Kurudi).
Przy okazji zapraszam na nowe stado mojej "lwiej" znajomej Kenzi - pisała m.in. na zbiorowym blogu Król Lew 4 (krol-lew-4.blog.onet.pl) :)  Piszą tam również Kovu i Chapp, również autorzy niegdyś piszący na tamtym blogu. Formą Lunar Pride przypomina właśnie Król Lew 4.
Oto adres: http://the-lunarpride.blogspot.com/

Tak więc, jeśli ktoś to jeszcze czyta... Proszę o odpowiedź w komentarzach, czy bylibyście zainteresowani reaktywowaniem stada?

7 komentarzy:

  1. Ah,ja tez przepraszam. Postaram się dzisiaj lub jutro dodać moją postać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chcę, żeby stado dalej istniało ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ma istnieć
    otrzymam komórkę to będę częściej pisać

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. No to super! W takim razie sorry za te wszystkie wątpliwości. Oczywiście, nie ma jakiegoś pośpiechu, każdy pisze kiedy ma czas. Ale dobrze jest wiedzieć, że stado nadal "żyje" :) Ja też wrzucę nową notkę dziś albo jutro. Pozdrawiam wszystkich :)
    Alfa

    OdpowiedzUsuń